1 Şubat 2012 Çarşamba

KİTAP TAVSİYELERİ -1- SÜPERMEN VE UĞUR BÖCEĞİ


"Ya Süpermen olacaksınız
Ya Uğur Böceği.
 Ben size “Melek olun.” demiyorum.
Ama Uğur Böceği olabilirsiniz.
 Sadece iki taraftan birini seçin; ya sistemden mutlu çoğunluk ya da ülkeyi bu haliyle istemeyen azınlık.
 Yani ya üretin, hedefler koyun, ülkenizi sevin, hayattan zevk alın, mücadele edin ve yüzünüz gülsün,
Ya da tüketin, hedefsiz yaşayın, ülkenize küfredin, hayata lanet okuyun, boş verin ve somurtun.
 Yani ya karanlığa küfredin.
Ya da güneşe yürüyün.
Karar sizin dostlarım.
 Bu kitabı okuduğunuza göre hangi taraftan olduğunuzu tahmin edebiliyorum; ama karar sizin!
 Hadi uçun bakalım şimdi; anneniz babanız size terlik pabuç alacak."

şeklinde biten Ahmet Şerif İZGÖREN’in “Süpermen ve Uğur Böceği” adlı kitabını uykumun kaçtığı, canımın çok sıkkın olduğu bir akşam bir çırpıda bitirdim.

Bu kitaptaki olağanüstü insanlarla tanışınca iş hayatımda canımı sıkan insanların Süpermen olmaya çalışan sahte kahramanlar olduğunu fark ettim. Onlara inat öğrencileri için emek veren, mücadele eden bir uğurböceği olmak için çalışacağım.

Türkiye Uğur Böcekleri Projesinde çalışan arkadaşım Funda sayesinde tanıştığım Ahmet Şerif İZGÖREN kitaplarını zevkle okuyorum. Fakat bu kitabının yeri ben de bambaşka oldu inşallah sizlerde beğenirsiniz. Canım arkadaşım Funda’nın bana önermesiyle başlayan beğeniyi ben de kitabı okuyup arkadaşlarıma önererek devam ettirdim. Önerdiğim bir kaç arkadaşımdan çok beğendiklerine dair geri dönütler aldım. Bu yazımla sizlerinde okumasına sebep olabilirsem ne mutlu bana…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder