24 Aralık 2012 Pazartesi

Sevdiğim Bloglardan: mamontenka


2 yıldır yayınlarına devam eden mamontenka yaklaşık 500 içeriği ile çok kaliteli bir blog sitesi. Bayanların ilgiyle takip edeceğini düşündüğüm blog sitesini sizlerle paylaşmak istedim.

mamontenka kendin yap


Kendin Yap, Tarifler, Moda Güzellik, Origami, Sağlık, Alışveriş gibi konularda yazıların yer aldığı bu blog sitesinde benim dikkatimi çeken bölüm Kendin Yap bölümü.

Bu blog sitesinde yer alan kendin yap yazıları gerçekten çok kaliteli içerikler. Kendin yap bölümünde dikkatimi çeken içerikleri sizlerle paylaşmak istiyorum.

  • Ayakkabılarınızı klasik bağlamak yerine bu yazıyı inceleyerek farklı bağlayabilirsiniz. Özellikle gençlerin dikkatini çekeceğini düşünüyorum. En kısa zamanda renkli bağcıklar alarak ben de deneyeceğim.
  • Hediye paketlerini süslemek için yararlanabileceğiniz güzel bir yazı olmuş. Yılbaşı öncesi yararlı olabileceğini düşündüğüm için sizlerle paylaşmak istedim. 
  • Karamelize şekerden yapılan süsleri anlatan bu yazı daha detaylı, yapılışını adım adım gösterilerek yazılsa daha yararlı olabilirdi. 
  • Benim çok tarzım olmayan bu bileklik sizin tarzınız olabilir. Bu yazı adım adım fotoğraflar kullanılarak hazırlandığı için gerçekten çok kaliteli olmuş. 


  • Ponpon’dan yapılan paspası ben çok beğendim. Ponpon’dan yapılan sevimli nesneleri ve yapılışını görmek için bu yazıyı okumalısınız. 
  • Amigurumi denemelerine ben en yakın zamanda başlayacağım. Biraz öğrenince ilk deneyeceğim çalışmalar bu yazıda yer alan çalışmalar olacak. 
  • Kendi fotoğrafınızı kullanarak ilginç kitap ayraçları yapabilirsiniz. Nasıl yapacağınız bu yazıda çok net anlatılmış. 
  • Benim favorim penguen şeklinde boyanmış taşlar, bakalım sizler  bu yazıdaki sevimli taşlardan hangisini beğeneceksiniz.



Blogun adresi: www.mamontenka.com/

"Sevdiğim Bloglardan" Yazı Dizimizin Diğer Yazılarına Ulaşmak İçin:

5 yorum:

  1. Sayenizde güzel bir blog keşfetmiş olduk, teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogun Kendin Yap bölümüne bayıldım ve sizlerle paylaşmak istedim. Yorumunuz için teşekkürler...

      Sil
  2. Mutlu olmanıza sevindim. Sitenizin kendin yap bölümüne bayıldım. Eşim origami ile ilgili bişeyler ararken sitenizle karşılaşmış. Kendin yap bölümleri olan siteleri sevdiğimi bildiği için bana söyledi. İnceledim çok hoşuma gitti Elinize sağlık. Takipçilerimizle paylaşmak istedik. Teşekkürler yorumunuz için

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir blog. Yazıda da bahsedilen konulardan, özellikle taş boyama konusu benimde çok ilgimi çekmişti. Güzel bir paylaşım oldu.

    YanıtlaSil
  4. Blogun Kendin Yap bölümüne bayıldım ve sizlerle paylaşmak istedim.ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil