7 Kasım 2014 Cuma

Seyfettin Efendi Günleri Yazı Dizisi

seyfettin efendi ve esrardaşları

Blogumda bir senedir çizgi roman içeriklerine yer veriyorum bildiğiniz gibi. Böylesine bir dünyanın kapılarını açıp içine girdiğim için çok mutluyum. Günler geçtikçe çizgi romanlar ve onların büyülü dünyasıyla daha fazla haşır neşir oluyorum ve bu beni inanılmaz mutlu ediyor. İşte bunun bir sonucu olarak Biraz Yazalım’da 6-7 yazılık olmasını düşündüğüm yepyeni bir çizgi roman yazı dizisine başlıyorum. Özel bir dosyaya...Seyfettin Efendi...

Devrim Kunter’in yarattığı bir karakter olan Seyfettin Efendi hakkındaki içerikleri önümüzdeki günlerde arka arkaya yayınlarak bu zehir hafiyeyle ilgili derinlemesine bilgi sahibi olmanızı sağlayacağım.

Yine de önceden fikir sahibi olmak isteyen okurlarım için Seyfettin Efendi’nin resmi sitesinde ilk kitap olan Yeditepe Canavarı’nın ilk bölümüne ve ayrı bir seri olan ve kısa hikayelerden oluşan “Seyfettin Efendi ve Esrarengiz Hikayeleri” serisinin ilk kitabının ilk üç bölümüne ve Olağanüstü Hikayeler'in ikinci kitabı olan Hayırsız Ada'nın ilk bölümüne pdf formatında ulaşıp okuyabilirsiniz.

Yepyeni yazı dizim Seyfettin Efendi Günleri sizler için yayında...

Seyfettin Efendi Tanıtım Videosu: 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder