3 Mart 2012 Cumartesi

Avcunuzdaki Kelebek


Ahmet Şerif İZGÖREN sevdiğim bir yazar. Kitaplarını, eğitimlerini ve yaptığı çalışmaları takip ediyorum. İzlenimlerimi, düşüncelerimi de sizinle bloğumuz sayesinde paylaşmaya çalışıyorum. Bu sefer ki paylaşımım Avcunuzdaki Kelebek kitabı.

Ahmet Şerif İZGÖREN kitabına aşağıdaki beş soruyu kendinize yöneltmeniz ve bu soruları içtenlikle yanıtlamanız gerektiğini söyleyerek başlıyor.
  • Ben Kimim?
  • Ne Yapmak İstiyorum?
  • Nereye Ulaşmayı Amaçlıyorum?
  • Bunu Nasıl Yapabilirim?
  • Niçin?


Ahmet Şerif İZGÖREN hayatı anlamlı hale getirmek için Gelecek Hayalleriniz, Hayat Amacınız ve Değerleriniz kavramları üzerinde durulması gerektiği söylüyor ve kitabın birinci bölümünde bu kavramları güzel hikâyelerle süsleyerek açıklıyor.

Yazar, kitabın ikinci bölümünde hedef belirleme üzerinde duruyor. Hayallerinizin hedef olması için tombul olması gerektiğini söylüyor. Peki, TOMBUL ne demek? Ben yazımda bunu size açıklamayacağım kitabı okuyup öğrenin lütfen. Hayatımızda hedeflerimiz olduğunu düşünüyoruz. Fakat hedef diye belirlediğimiz çoğu şeyin temenni olduğunu kitabı okuyunca ben fark ettim. Sizlerde fark edeceksiniz.

Yazar, hedef belirlerken yol gösterecek dört nitelikten bahsediyor: Kişilik, Olumlu Düşünce, Yaratıcılık, Mücadele Ruhu. Bu kavramları da kitabında açıklıyor.

Kitabın adının neden Avcunuzdaki Kelebek olduğunu açıklayarak kitabı bitiriyor. Beni bu kısım çok etkiledi. Lütfen kitabı okumaya başlamadan arkasını çevirip bunu önce okumayın. Kitap biterken okumak daha güzel olacak.

Yazarın Avucunuzdaki Kelebek isimli benimde almayı çok istediğim online eğitiminin tanıtım sayfasına 3bakademisitesinin ilgili kısmından ulaşabilirsiniz.

Kişisel Gelişim ile ilgili bilmemiz gerekenleri okuyabileceğimiz veya online olarak öğrenebileceğimiz çok güzel bir çalışma Avcunuzdaki Kelebek. Ben kitabı çok beğendim, inşallah eğitimi alma fırsatım da olur. Sizin fikirlerinizi de merak ediyorum. Yorumlarınızı bekliyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder