15 Ağustos 2012 Çarşamba

Seviyorumlar Susayınca – Faika Sarp

Esra, Soner, Eylül ve Tuğrul’un yaşadıkları aşkı, serüveni anlatıyor. 

Esra’nın bir akşam Eylül’ün kapısına gelmesiyle başlıyor olaylar. Eylül, şiir kitapları olan başarılı bir şair ve aynı zamanda başarılı bir avukat. Esra, eşinden boşanmak istiyor ve Eylül’ün avukatı olmasını istiyor. Eylül boşanma davalarına bakmadığını söylese de Esra Eylül’e bir dosya bırakarak gidiyor. Kitap aslında bu dosya ile başlıyor. 

Esra bir kolejde edebiyat öğretmeni. Kocasına ihanet eden başka birine aşık olmuş bir kadın. Boşanmak istiyor. Eylül’e gelme nedeni bu gibi görünse de aslında değil. 

Eylül başarılı bir avukat ve başarılı bir şair. Bir akşam tanıştığı Esra boşanma davalarına bakmamasına rağmen dikkatini çekiyor ve dosyayı incelemeye başlıyor. Esra’nın hayatına girdiği zamanlarda esrarengiz bir telefonla hayatına giren Tuğrul. Tuğrul ona aşık olduğunu söyleyen bir adam. Bir yasak aşk daha. 

Bu iki yasak aşk hikayesi; Eylül-Tuğrul, Esra-Soner. Peki kesiştiği nokta ne bu iki aşk hikayesinin. 

Kitabı size özetleyebildim mi? Bilmem. Akıcı bir kitap, çok şiirsel. Şiir sevenlerin bu romantik cümleleri seveceğini düşünüyorum. Ben çok kısa sürede okudum. Sevdim mi diye sorarsanız. Sonunu merak ederek okudum fakat romantik cümleler çok da hoşuma gitmedi. 

Kitap hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum. Her şey gönlünüzce olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder