27 Eylül 2016 Salı

Binbir Çiçek Yayınevi – Uykudan Önce Kısa Hikayeler Serisi

“Uykudan Önce Kısa Hikayeler” dizisini oluşturan kitaplar Christine Beigel tarafından yazılmış olup resimleri Herve Le Goff tarafından çizilmiştir. Serideki tüm kitaplarda haylaz civcivler problem çıkarıyor ve anne tavuk güzel bir hikaye anlatarak sorunu çözüyor. 3 yaş çocuklar için uygun olan bu serideki kitapları çocuklarınız benzer sıkıntılar çıkardığında çocuklarınıza okuyabilirsiniz. Sıkıntı olmasa da okunabilecek bu seride anne tavuk çok eğlenceli hikâyeleri çok güzel bir dille anlatıyor. 



Serideki kitaplar;

Her Şeye Hayır Diyen Aslan; Sizin de çocuğunuz her şeye hayır mı diyor. Gelin bakın bakalım anne tavuk civcivler hayır deyince onlara nasıl bir hikaye anlatıyor. 


Yazı yoğunluğu çok fazla olmadığı için 3 yaş ve üzeri çocuklar için uygun olduğunu düşünüyorum.

Uyku Arkadaşını Arayan Ayı; Uyku arkadaşını bulamayan civcivlere anne tavuk nasıl bir hikaye anlatacak acaba serinin bu kitabında.

Yatağını Islatan Kanarya; Aramızda yatağını ıslatan bir civciv mi var bakalım anne tavuk ne anlatıyor civcivlere.

Uykuya Dalamayan Koyun; Uykuya dalamayan civcivlere çözüm önerisi sunuyor anne tavuk. Siz de deneyin bakalım işe yarayacak mı?

Ay’ı Söndürmek İsteyen İnek; Işığın söndürülmesini istemeyen civcivlere anne tavuk nasıl bir hikâye anlatacak merak edenler bu kitabı okumalı.

Resimler oldukça dikkat çekici 3 yaş ve üzeri çocuklar sevecek diye düşünüyorum. benim kızım bu seriyi sevdi. 

Okula Gitmek İstemeyen Zebra; Okula gitmek istemeyen tüm çocuklara anne tavuğun anlattığı bu hikayeyi anlatın bence.

3 yaş ve üzeri çocuğu olan tüm anne ve babalara bu kitabı çocuklarına okumalarını öneriyorum. Anne tavuğun ağzından dinleyecekleri bu hikayeleri çocuklar sevecek diye düşünüyorum özellikle siz anne tavuk taklidi yaparak okursanız bayılacaklar bu kitaplara. Yorumlarınızı bekliyorum. Her şey gönlünüzce olsun.

3 yorum:

  1. Kaleminize sağlık :) Güzel paylaşım olmuş. Bir süre sonra bize de lazım bu hikayelerden. Ufaklık büyüyor :) sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler çocuk kitapları çok keyifli. Biz kızımıza keyifle okuyoruz. Paylaşmak istediğim o kadar çok kitap var. Paylaşmaya fırsat bulamıyorum.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil